משלוח מהיום להיום: איך זה קורה


בימים אלה, משלוח באותו היום הוא מאוד פופולרי. אם החברה שלך מציעה שירותים כאלה, אז אתה בהחלט עושה את זה אפילו יותר נוח ללקוחות שלך. ללקוחות יש עכשיו את הכוח לתת הזמנות מתי ואיך שהם רוצים. מכיוון שהם כבר רגועים, קל להם יותר פשוט לארגן מחדש את לוח הזמנים שלהם כדי להתאים את לוח הזמנים של עסקי השליחים שלך.

באותו יום משלוחים גם מקלים על העסקים המקומיים. זה עוזר להפחית את העלויות שלהם, וזה דבר טוב עבורם. כדי לשמור על הלקוחות שלהם מאושרים, שירותי שליחים יכולים להציע הנחות על המוצרים והשירותים שלהם כי הם מספקים באותו היום. הם גם יכולים להעביר את אותו יום למקומות שאחרת לא יוכלו. זה עוזר להם להשיג יותר לקוחות. זה מתורגם ליותר הכנסות ויותר רווחים לעסקים המקומיים האלה.

יתרון נוסף שיש לשירותי המשלוחים באותו יום עבור קמעונאים מקומיים הוא שהם לא צריכים להתמודד עם צווארי בקבוק מלאי. הם לא צריכים לפנות מקום עבור מחוץ למלאי או פריטים שבורים במלאי שלהם. הם יכולים להכין את הפריטים מיד. הקמעונאים יכולים לשלוח את הפריטים ישירות ללקוחותיהם, מה שיכול לעזור להם לחסוך כסף באריזות ובמשלוחים. גם עסקים מקומיים וגם צרכנים מרוויחים משליחים שמציעים שירותי משלוחים באותו יום.

עם זאת, יש כמה חסרונות לשירותי משלוח מאותו היום. חלק מהחברות עשויות לחוות הפסדים גבוהים יותר כאשר הן צריכות להוציא יותר על הוצאות תפעוליות מאשר על השקעות הון כדי לשפר את התשתיות. להיבט זה של הלוגיסטיקה יכולה להיות השפעה שלילית על תפיסות הלקוחות לגבי המוצרים. זה יכול לגרום ללקוחות להאמין שהם מקבלים סחורה מאוחרת.

בשל התחרות הגוברת בשוק, לקוחות יכולים להיות פחות נאמנים לקמעונאים שמציעים משלוח באותו יום. ככל שייקח יותר זמן לקמעונאי להעביר את הפריט ללקוח, כך הלקוחות הפחות סבירים יהפכו נאמנים לקמעונאי ספציפי. לקוחות יכולים להחליט אם לקנות מקמעונאי מתחרה אם יש מתחרים רבים המשלחים את אותו המוצר בדיוק.

בעיה יכולה להתעורר כאשר משלוחים של אותו יום נעשים לקמעונאים מחוץ לעיר. עסקים לא יכולים לאשר את זמני המשלוח והיעד של אותם הזמנות משלוח ביום אם הם למיקור חוץ אותם. הם לא ידעו את זמני המשלוח עד שיקבלו אותם. עסקים מקומיים יוכלו לאמת את כתובת המשלוח ולטפל במשלוחים בצורה הטובה ביותר. הם יכולים לאמת את זמן ההגעה של המשלוח והאם הפריט יגיע איתם. הם עשויים להיות מסוגלים, במקרים מסוימים, לקבוע משלוחים נוספים ואירועי איסוף אם הם כבר הוזמנו.

אבל משלוח באותו יום הוא לא בלי הבעיות הלוגיסטיות שלו. הרבה משלוחים באותו יום נעשים באמצעות מאמצי תיאום נהגים. יש משלוחים שצריכים להסתיים בזמן או ביום מסויימים. כמו כן, לא כל המשלוחים יכולים להיעשות בבת אחת. תיאום הנהגים יכול לוודא ששום דבר לא יחסר במהלך המשלוח. אבל חלק מהמשלוחים לא יכולים להתבצע בזמנים מסוימים של היום ולא ניתן לתאם אותם באמצעות מאמצי תיאום נהגים.

הקמעונאים מודאגים מההשפעה של עלויות המשלוח באותו יום על השורות התחתונות שלהם. אמנם זה בלתי אפשרי לחזות כמה משלוחים עשויים להתבצע במהלך שבוע, יש כמה דברים שניתן לעשות שיורידו את העלויות בפועל. לוודא שהמחסן שבו מאוחסנים הפריטים יש זמינות זהה לזמינות המחסן שבו נמצא הפריט הוא חשוב. מערכת מלאי מקומית שעוקבת אחר פריטים בזמן אמת היא דרך אחרת לקצץ בזמני המשלוח.

קישורים נוספים:

חברת שליחויות, ליאור אקספרס

חברת שילוח בינלאומי TDY

חברת שליחויות מומלצת

חברת שילוח זולה